Rabu, 17 Julai 2024

SEJARAH KERAJAAN MALAYSIA MASA KINI

Oleh. Basron Kirwan

Kuala Lumpur. Kerajaan masa kini memiliki sejarah pembentukan nya sehingga Sarawak dan Sabah, semangat maufakat antara Pakatan Harapan dan Barisan Nasional serta Parti dari Sarawak dan Sabah amnya. 
        Pembentukan kerajaan 

masa kini pimpinan satu perdana menteri dan dua timbalan perdana menteri disedari semua rakyat Malaysia termasuk Sarawak dan Sabah. 

       Kerajaan Malaysia masa kini masih gabungan PH, BN dan parti parti memerintah  di Sarawak dan Sabah membuktikan sokongan padu dengan perjuangan kerajaan
sehingga kehari ini sama ada peringkat negeri dan persekutuan amnya. 

           Bayangkan agenda perjuangan kerajaan Malaysia masa kini  masih mampu memberi  perhatian seluruh lapisan rakyat didalam  negara ini dengan kombinasi parti politik berbeza beza namun agenda mampu disatukan untuk rakyat seluruh negara. 

           Sehingga berita ini ditulis kerajaan Malaysia terus komited membantu seluruh rakyat tanpa memilih kaum dan agama, sebaliknya tidak siapa mampu meramalkan  sampai bila kerajaan satu perdana menteri serta dua timbalan perdana menteri dipertahankan rakyat didalam pru akan datang.








Nota. Dilarang membuat ulasan berita dan memuat iklan niaga didalam akbar ini tanpa kelulusan,  pengurus penyiaran dan pengiklanan Media Terkini Harian Kuala Lumpur. Editor

Tiada ulasan:

Catat Ulasan