Ahad, 21 Julai 2024

BENARKAH SABAH TIDAK KENAL MEDIA TERKINI?

Ramai penduduk Sabah yang cuba dihubungi beberapa kru Media Terkini Harian  termasuklah sebilangan pemimpin politik mendakwa tidak mengenali. 

Dalam era Akbar Media Terkini keluar siaran dalam mingguan majoriti mengenali semua staf akbar tersebut, namun sebaik sahaja Akbar Media Terkini Bersiaran Harian umpama pantas berubah ramai cuba tidak mengenali akbar tersebut. 

          Bayangkan lah dalam kepayahan kita bersiaran mingguan dahulu ramai warga mengenali dengan mengharap segala siaran mereka didalam akbar ini, sebaliknya pada masa kini Media Terkini Harian berwajah baharu keluaran setiap hari ada pula orang Sabah menafikan kemunculan akbar tersebut. 

         Sesungguhnya Akbar Media Terkini Harian Malaysia sedang sesuaikan penyiaran harian dengan harapan mendapatkan sokongan dalam warga Sabah, namun yang menyedihkan adalah golongan mereka yang sengaja tidak mahu menemui kru akbar ini entah mengapa tanpa sebarang alasan yang munasabah.

        Sesungguhnya Akbar Pemberitaan Serta Pengiklanan Harian Ini Mampu Mendapat Tempahan Asia Masa Kini, alasan sebilangan warga Sabahan tidak mengenali sekadar helah mereka yang dikejutkan keluaran harian akbar ini masa kini.

        Untuk makluman Dato' Azhar Haji Omar Telah Menyerahkan Segala Pengurusan Dan Pentabdiran Akbar Media Terkini Harian, Kepada Encek Arman Karim @ Doriso Dengan Bantuan Encek Joupis Anak Lagau sehingga masa kini anak watan Sarawak dan Sabah.  Editor 




Nota. Dilarang membuat ulasan berita dan memuat iklan niaga didalam akbar ini, tanpa kelulusan pengirus penyiaran dan pengiklanan Media Terkini Harian Kuala Lumpur. Pengarang

           
 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan