Selasa, 16 Julai 2024

SIAPA MAMPU TAMATKAN PERANG ISRAEL

Oleh. Huzera Ben 

Lubnan. Tindakan Israel membunuh dan memusnahkan rumah rakyat Plast-

ine di Gaza dan Rafah bagai tidak ada negara kuasa besar mampu menghentikan keganasan tersebut.

         Saban hari zionis Israel terus menerus menyerang rakyat dan rumah kediaman di Gaza dan Rafah dengan alasan menyasarkan kumpulan pejuang Hamas, Hizbollah dan AlQassam, sedangkan pejuang tersebut sentiasa siap siaga dalam markas markas perjuangan mereka yang berasingan dengan orang awam.

           Adakah negara negara kuasa besar hanya memerhatikan perbuatan ganas zionis Israel keatas Gaza dan Rafah setiap hari tanpa dihentikan, tangisan rakyat  Plastine tidak ada yang mampu mendengarnya  melainkan semua penduduk Gaza dan Rafah  sahaja sehingga masa kini.

             Adalah menjadi harapan warga Gaza dan Rafah agar negara negara Islam dunia serta dikalangan negara negara kuasa besar membantu menghentikan keganasan Israel, semua alasan mereka (Israel) yang memburu pejuang Hizbollah, AlQassam dan Hamas hanya lah helah semata mata berikutan anak anak kecil dan wanita disasarkan untuk serangan bunuh.






Nota. Dilarang membuat ulasan berita, dan memuat iklan niaga didalam akbar ini tanpa kelulusan, pengurus penyiaran dan pengiklanan Media Terkini Harian Kuala Lumpur. Editor

Tiada ulasan:

Catat Ulasan