Isnin, 29 Julai 2024

KEPELBAGAIAN TERBITAN NUSANTARA

Oleh. Jusupi Anak Kurdi 

Ramai orang berpura pura tidak tahu kepelbagaian penerbitan dan penyiaran yang kami lakukan sejak sekian lama walaupun berulang kali membacanya.

           Malah ada golongan tertentu suka melanggani  penyiaran dan penerbitan kami walau dimana pun mereka berada, namun jauh sekali mahu mengenali unit penyiaran dinamik kami terutama dibeberapa kawasan Borneo walaupun penyiaran ini melayari seluruh nusantara.

          Ada juga golongan yang memuji kerabat keluarganya menjadi penulis berita dalam beberapa akbar  tempatan Borneo, sebaliknya bagai enggan berkongsi pandangan dengan akbar bertaraf Asia sehingga memindahkan topik perbincangan. 

            Apapun daya usaha penyiaran kumpulan Media Terkini Harian sampai hari ini atas ketabahan semua kru yang berusaha mempertahan akbar ini, cabaran yang cuba dilakukan golongan tertentu sebagai mematahkan semangat semua kru akbar ini dalam kesinambungan jangka panjang. 




Nota. Dilarang membuat ulasan berita dan memuat iklan niaga didalam akbar ini tanpa kelulusan, pengurus penyiaran dan pengiklanan Akbar Media Terkini Harian Kuala Lumpur. Editor

 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan