Selasa, 23 Julai 2024

ISRAEL BOLEH LUMPUH JIKA DUNIA BERTINDAK TEGAS

Oleh. Huzera Ben Dan Helary Sukiono

Lubnan. Serangan bom besar besaran 

 zionis Israel keatas 

pelabuhan Lubnan tanpa ada sebarang tindakan negara negara berkuasa besar. 

Zionis Israel juga sesuka hati membunuh orang awam mahupun kumpulan PRESS yang menjalankan tugas setiap masa tanpa perikemanusiaan.

            Sejak Oktober 2023 sehingga hari ini sudah puluhan ribu  rakyat Gaza dan Rafah yang  menjadi korban oleh Zionis Israel, namun masih wujud  lagi negara kuasa besar memberi sokongan terhadap Israel memerangi rakyat Plastine di Gaza dan Rafah sehingga kini.

           Sehingga berita ini  ditulis banyak negara negara kuasa besar masih melindung zionis Israel terutama membekal alat alat peperangan, walaupun dunia tahu Israel bukan memburu pengganas sebaliknya memusnahkan rumah dan membunuh para penduduk Plastine ujar mereka.

              Israel juga sanggup menahan wanita rakyat Plastine yang dilaporkan warganya tidak mempunyai sebarang kesalahan, semuanya menjadi persoalan penduduk Plastine apakah peranan kuasa kuasa besar dunia tidak mampu memberi hukuman keatas zionis Israel ujar mereka.






Nota. Dilarang membuat ulasan berita dan memuat iklan niaga didalam akbar ini, tanpa kelulusan pengurus penyiaran  dan pengiklanan Media Terkini Harian Kuala Lumpur. Editor

Tiada ulasan:

Catat Ulasan