Selasa, 14 November 2023

TERDESAK MENCARI JAGA

(Mengaut Untung Besar Cuba Peralat Orang) 

Oleh. Norsham Haji Tukirin 

GAMBAR SEKADAR HIASAN 

Sabah. Pengurusan firma kawalan keselamatan dalam negeri ini perlu bersikap terbuka dengan membelanjakan sedikit kewangan sebagai bayaran kepada pencari PENGAWAL KESELAMATAN didalam iklan MEDIA MASSA  yang berlesen.

Sedihnya baru baru ini terdapat orang menghubungi syarikat Penyiaran Meminta bantu mencari PENGAWAL KESELAMATAN untuk syarikatnya tanpa mengambil tahu soal bayaran pengiklanan yang ditempah mencari pengawal keselamatan. 

Kejadian ini berlaku didalam negeri Sabah membuatkan ramai orang tempatan kurang yakin dengan prestasi firma keselamatan yang hanya menggunakan perantara individu mencari pengawal walaupun syarikat penerbitan dan penyiaran banyak tempat mengiklankan ujar penduduk tempatan.

Untuk rekod dalam Sabah beberapa firma keselamatan yang dikenali Kru Media Terkini Harian namun kebanyakan dari mereka berpura pura tidak mengenali namun bila cari pengawal pantas menghubungi Media ini minta bantu cari pengawal.

Apapun berkerjasama lah dengan sesama syarikat jika ada keperluan mencari pekerja agar memudshkan pelbagai urusan stiap masa.




Nota. Dilarang membuat ulasan berita dan memuat iklan niaga didalam akbar ini tanpa kelulusan pengurus penyiaran dan pengiklanan Media Terkini Harian Kuala Lumpur. Pengarang
 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan