Rabu, 29 November 2023

ISU ISU SABAHAN

Ramai warga Sabah mengharap semua masaalah dirungkai satu persatu namun hanya seorang dua sahaja sanggup ditemui bagi mendapat temujanji bagi membincang isu isu berbangkit.

Ada juga meminta isu ORANG ASING dan PATI diketengahkan membanjiri Sabahan sejak sekian lama, sebaliknya tidak ada yang berkerjasama menyediakan bahan bukti walaupun mereka mengaku tahu kedudukan nya yang jelas.

Demikian pendedahan ramai orang Sabahan berhubung pelbagai masaalah keteresan penjualan Pek Minyak Masak Bersubsidi Plastik dalam RM2.50 namun dinual sekitar Tamu Mingguan RM4.00 dilaporkan peniaga asing menaik kadar harga.

Jelajah KRU Media Terkini juga ramai bersekongkol orang asing bagi menyembunyi semua isu isu berlaku agar tidak diketahui umum demi  perkongsian cari makan lapor individu orang  Sabahan hari ini. 

Ada juga orang Sabahan yang ditemui sangat  angkuh enggan menerima berita akbar berdaftar  berikutan mereka mendakwa banyak laman sesawang yang boleh dipilih tanpa jenama  pantas sampai pada golongan penggemar laman sesawang tegas mereka yang ditemui.

Kru Media Terkini Harian juga mendapat pesanan rengkas Sabahan yang mendakwa tidak perlu akbar lagi berikutan laman sesawang lebih pantas tanpa  melanggani akbar berdaftar ungkap individu terlibat.

Apapun Media Terkini Harian Malaysia akan terus bergerak berkala di Sabah dan Sarawak walaupun ada yang umpama tidak memberi  sokongan termasuklah ada yang cuba mencantas keting dalam usia hampir 30 tahun akbar ini. Sub Editor




Nota. Dilarang membuat ulasan berita dan memuat iklan niaga didalam akbar ini tanpa kelulusan pengurus penyiaran dan pengiklanan Media Terkini Harian Kuala Lumpur. Pengarang

 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan