Jumaat, 10 November 2023

PEJUANG GAZA PASTI MENANG

(Berapa pun angka korban rakyat Plastine Pejuang Hamas pasti menang) 

Oleh. Huzera Ben/Helary Sukiono 

Gaza. Penduduk Gaz

a menuduh perang Israel dan Pejuang Hamas adalah dokongan Amerika Syarikat sehingga Zionis Israel gagal mengesan Pejuang Hamas, Hizbollah dan AlQassam menyebabkan ramai tentera Zionis Israel terkorban dalam serangan pejuang Hamas dan sekutunya. 

Pesanan pejuang Hamas dan Sekutunya mereka akan terus berjuang memusnahkan setiap Tentera Zionis Israel yang memasuki Bumi Gaza, Hamas dan Sekutunya percaya ramai sekutu tentera zionis Israel  didunia termasuk negara negara membangun terus menyebarkan propaganda menyokong Israel.

Amat menyedihkan orang orang dinegara membangun sanggup bersekongkol dengan tentera Israel demi memburuk kedudukan perjuangan kami mempertahankan Gaza dan Islam dari penindasan Israel, penyokong Israel dinegara membangun perlu ingat jika mereka berada dibumi Gaza adakah mereka berputih mata menyerahkan  tanah dan rumah mereka serta menggadai agama mereka dimusnahkan oleh Israel tegas pejuang Hamas dan sekutunya. 

Pejuang Hamas terus mendedahkan muka muka tentera zionis Israel yang tewas didalam peperangan dibumi Gaza siang dan malam, ianya peringatan kepada penyokong Israel diluar sana terutama negara negara membangun supaya menghentikan probokasi mereka mengutuk perjuangan kami tegas pejuang Hamas. 

Apa juga perbuatan Amerika Syarikat dan penyokong mereka disetiap negara negara membangun tidak akan dilupakan sepanjang perjuangan kami ungkap para pejuang Hamas dan semua sekutunya.






Nota. Dilarang membuat ulasan berita dan memuat iklan niaga didalam akbar ini tanpa kelulusan pengurus penyiaran dan pengiklanan Media Terkini Harian  Kuala Lumpur. Pengarang
 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan