Ahad, 19 November 2023

JIKA SEBULAT PERMAUFAKATAN

Gabungan Mantap Harus Sampai Ke Akar Umbi 

Oleh. Jusupi Anak Kurdi 

Sabah. Langkah bermaufakat harus disemai peringkat awal jika mahu rakyat berdaftar pengundi  sepakat memberi sokongan parti parti yang teguh berwibawa dan mampu membawa suara jitu kepada kepimpinan pusat. 

Pengundi dinegeri ini juga sangat menanti kewujudan pemimpin parti politik yang terlalu prihatin pada rakyat dan bukan pemimpin berpaling muka bila temui rakyat jelata, ramai pengundi Sabah tertunggu tunggu siapa  kah gabungan BN, WARISAN dan KDM menjelang pilihan raya negeri Sabah akan datang.

Ramai pengundi Sabah membayangkan jika BN bergabung WARISAN, KDM dan PAKATAN HARAPAN ianya mampu mendepani PN dan GRS pada pilihan raya negeri akan datang namun amat memerlukan kerja keras diperingkat akar umbi lebih kerap dari sekarang.

Gerak kerja parti parti lawan dilaporkan mula menemui segenap lapisan rakyat jelata tanpa mengira bangsa dan agama, namun dilaporkan masih kurang mendapat sambutan dibeberapa kawasan tertentu sebaliknya jika tidak ada parti yang turun padang pasti rakyat menyambut mereka. 








Nota. Dilarang membuat ulasan berita dan memuat  iklan niaga didalam akbar ini tanpa kelulusan pengurus penyiaran dan pengiklanan Media Terkini Harian Kuala Lumpur. Pengarang
 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan