Sabtu, 25 November 2023

PEMIMPIN BUAT PUSINGAN U MENGEJUTKAN

Tan Sri Muhyiddin Mohd. Yassin Buat Pusingan U Pertahan Jawatan Presiden Bersatu

Oleh. Basron Kirwan 

Kuala Lumpur. Hari ini Malaysia dikejutkan pengumuman Tan Sri Muhyiddin Mohd. Yassin Presiden Parti Peribumi Bersatu Malaysia (PPBM) yang akan pertahankan jawatan Presiden Bersatu dalam pemilihsn parti tersebut pada tahun 2024.

Semalam beliau mengumumkan tidak akan pertahankan jawatan Presiden Bersatu dalam pemilihan.parti tersebut pada tahun 2024 membuatkan ramai terkejut  dengan berita tersebut tanpa dijangka begitu pantas berubah.

Menurut Presiden Bersatu hari ini, atas sokongan isteri beliau yang menyokong penuh mempertahankan jawatan Presiden maka beliau merubah pemikiran bagi mempertahankan jawatan presiden parti tersebut.

Apakah ada yang bertanding jawatan Presiden Bersatu pada tahun 2024  bagi menentang Presiden Bersatu masa kini hanya golongan ahli parti tersebut sahaja yang boleh memutuskan keputusan mereka bertanding sebagai Presiden atau sebaliknya.






Nota. Dilarang membust ulasan berita dan memuat iklan niaga didalam  akbar ini tanpa kelulusan pengurus penyiaran dan pengiklanan Media Terkini Harian Kuala Lumpur. Pengarang
 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan