Selasa, 21 November 2023

TEKANAN MELEMAHKAN UMNO BN

Sebaran Zahid Letak Jawatan Politik Kotor 

Oleh. Basron Kirwan

Kuala Lumpur. Malaysia digemparkan penularan berita palsu Datuk Seri Dr. Ahmad Zahid Hamidi Meletak Jawatan Presiden Umno dan Timbalan Perdana Menteri hari ini.

Berita tersebut disangkal dan disifat palsu oleh Presiden Umno merangkap Timbalan Perdana Menteri Datuk Seri Dr. Ahmad Zahid Hamidi sebagai idea kehabisan politik mereka. 

Media Terkini Malaysia dihujani ratusan ribu pertanyaan penularan berita Datuk Seri Dr. Ahmad Zahid Hamidi meletak jawatan nya Presiden Umno dan Timbalan Perdana Menteri yang jelas dipalsukan.

Kegusaran rakyat Malaysia dan Sabah masih mengharap Umno BN terus dipulihkan oleh Datuk Seri Dr. Ahmad Zahid Hamidi selaku tunjang keberanian dan pengukuhan seluruh kepimpinan tertinggi UMNO dan BN amnya didalam jangkamasa panjang.

Untuk Rekod Datuk Seri Dr. Ahmad Zahid Hamidi akan terus menerajui Presiden UMNO dan Pengurusi BN serta Timbalan Perdana Menteri dengan pesanan beliau jangan percaya berita tidak benar.






Nota. Dilarang membuat ulasan berita dan memuat iklan niaga didalam akbar ini tanpa kelulusan pengurus penyiaran dan pengiklanan Media Terkini Harian Kuala Lumpur. Pengarang
 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan