Ahad, 12 November 2023

AKBAR KERDIL MASIH BERSIARAN

Media Terkini Nama Diberi 

Salam perkenalan seluruh pengiklan didalam akbar kerdil ini didalam dan luar negara kami terus bersama anda sampai kehari ini. 

Membabitkan diri didalam bidang penyiaran bukan lah satu langkah yang muda malah pelbagai cabaran terpaksa ditempuhi setiap hari.

Diperingkat awal Media Terkini bercetak secara Dwi Mingguan sebagai langkah perkenalan pembaca, ianya dipertingkatkan lagi pada percetakan sekali seminggu penuh banyak perubahan namun sambutan sampai keluar negara.

Sejak industri persuratkabaran negara Malaysia banyak ditukar kepada secara Online akbar ini mencuba perubahan didalam industri yang sama sejak 1 Ogos 2016 hasil idea Dato' Azhar Haji Omar bersama En. Arman Karim @ Doriso dengan harapan memudahkan pengiklan dan pembaca mengaksesnya tiap masa.

Syukur Alhamdulillah kepada Allah swt, sehingga hari ini Media Terkini masih berterusan walaupun terlalu banyak cabaran ditempuhi  melibatkan golongan tertentu yang kurang senang pada pencapaian akbar ini dalam dan luar negara.

Media Terkini Harian telah banyak mempertingkatkan mutu penyiaran hasil bantuan para kakitangan yang berpengalaman dan mahir didalam industri penyiaran sampai lah kehari ini Media Terkini boleh dibaca didalam dan luar negara setiap hari. 

Berdasarkan kepada perjuangan Media Terkini kami akan terus bersiaran selagi mendapat tempahan pengiklan dan pembaca setiap hari didalam dan luar negara walauapapun rintangan dihafapi.

Kami percaya dan yakin sehingga hari ini Media Terkini masih memiliki pengiklan yang setia serta pembaca tetap kami didalam dan luar negara.

MEDIA TERKINI HARIAN BOLEH DIHUBUNGI DITALIAN 01138554026 ATAU 0194827829 MEDIA PRESS DAN AZOM PRODUCTIONS HOUSE KUALA LUMPUR.

Oleh. Joupis Anak Lagau





Nota. Dilarang membuat ulasan berita dan memuat iklan niaga didalam akbar ini tanpa kelulusan pengurus penyiaran dan pengiklanan Media Terkini Harian Kuala Lumpur. Pengarang
 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan