Ahad, 12 November 2023

PERANG BUKAN MEMBUNUH RAKYAT DAN KANAK KANAK

Peraturan Perang Bukan Membunuh Orang Awam Dan Bom Bangunan Awam Atau Kerajaan 

Oleh. Helary Sukiono

Plastine. Israel yang mendakwa mematuhi peraturan perang antarabangsa hanya pandangan peribadi beliau semata mata bagi menyembunyikan fakta sebenar pembunuhan awam dan kanak kanak oleh tentera suruhan beliau.

Perang Antarabangsa menggariskan tidak boleh membunuh orang awam serta kanak kanak  dan bangunan kerajaan serta awam amnya namun Israel telah melakukan perlanggaran tersebut sejak beberapa minggu lalu.

Musuh yang diburu zionis Israel tidak kelihatan dilaporkan mendapat perlindungan dari Allah swt menyebabkan  tentera Israel menyasarkan siapa sahaja didepan mata dan radar pengesanan mereka, tidak hairan lah majoriti sasaran Tentera Zionis Israel adalah orang awam, kanak kanak serta bangunan awam, kerajaan dan hospital amnya setiap serangan mereka Isreal lakukan akibat hamba Allah swt sasaran mereka telah dilindungi.

Menurut pakar bekas anggota tentera dinegara Liga Arab yang ditemui, peperangan hanya boleh dibuat keatas pasukan musuh yang ditempuhi dan bertanggongjawab melindungi orang awam disetiap negara terlibat, sebaliknya zionis Israel jauh menyimpang apabila pasukan PRESS DUNIA sekalipun mereka bedil disamping hospital, bangunan kerajaan dan hospital amnya yang tidak boleh dilakukan dalam perang ujar mereka.

Sehingga berita ini ditulis Hamas dan sekutunya kekal teguh mendepani tentera Israel yang bagai terus gagal membalas serangan Hamas dan sekutunya, zionis Israel terus terdesak memburu Hamas Hizbollah dan Al'Qassam yang gagal mereka temui entah berlindung dimana Israel masih buntuh mencari nya ujar penduduk Plastin.






Nota. Dilarang membuat ulasan berita dan memuat iklan niaga didalam  akbar ini tanpa kelulusan pengurus penyiaran dan pengiklanan Media Terkini Harian Kuals Lumpur. Pengarang
 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan