Sabtu, 18 November 2023

SIAPA PEMBUNUH ORANG AWAM?

Pembunuhan Awam Siapa Disalahkan

Oleh. Huzera Ben/Helary Sukiono

Gaza. Korban pembu

nuhan orang awam sekitar hospital dibumi Gaza angkara siapa adakah kumpulan Hamas, Hizbollah dan AlQassam atau Tentera Zionis Israel?, persoalan ini diutarakan rakyat Plastine dibumi Gaza agar dunia kuasa besar membuka mata dan bukan membela golongan bersalah dalam koloni mereka sendiri.

Tentera Zionis Israel  melaungkan telah menemui terowong bawah tanah  kumpulan Hamas dan sekutunya didalam hospital namun mengapa tidak disiarkan gambarnya, masaalahnya semua laungan serangan dan pengesanan terhadap Hamas dan sekutunya sekadar dicanang cerita oleh Zionis Israel namun yang terbunuh oleh mereka adalah orang awam penduduk Gaza. 

Seandainya musuh Israel itu hanya HAMAS, HIZBOLLAH dan ALQASSAM mengapa semua rakyat  ditembak seluruh Gaza termasuklah petugas Akbar Berbaju PRESS yang membuat liputan pertempuran Zionis Israel  dengan Hamas, AlQassam serta Hizbollah tegas warga Gaza  hari ini. 

Helah Zionis Israel  jelas nampak tidak benar sedangkan yang  ditembak adalah rakyat Plastine di Gaza termasuklah bangunan serta rumah rumah orang awam yang tidak berdosa,  seharusnya Zionis Israel hanya menyerang pada Hamas, Hizbollah dan AlQassam sahaja sebagai musuh mereka namun semua pembohongan rakyat jelata yang disasarkan mereka.






Nota. Dilarang membuat ulasan berita dan memuat iklan niaga didalam akbar ini tanpa kelulusan pengurus penyiaran dan pengiklanan Media Terkini Harian Kuala Lumpur. Pengarang


 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan