Selasa, 28 November 2023

MEDIA TERKINI HARIAN UNGGUL DIPASARAN

Sejajar dengan perkembangan penyiaran Media Terkini Harian, Kami bakal menyediakan pelbagai ruangan untuk siaran didalam dan luar negara setiap hari. 

Akbar ini diurusniagakan oleh Syarikat Azom Group dan Media Terkini Press sentiasa memberi ruang pengiklanan dengan kadar termurah setiap hari sehingga  1 Januari 2024.

Ramai peniaga yang sering bertanya termasuk juga datuk datuk  Adakah MEDIA TERKINI HARIAN?, jawapan nya ada didepan mata anda setiap hari jika anda pembaca dan orang berniaga  didalam dan luar negara.

Kami boleh diperolehi di Malaysia, Indonesia, Singapore dan Brunei setiap hari kecuali dalam sesuatu masaalah tidak ada penyiaran kami. Untuk makluman banyak panggilan  yang kami terima dipercayai  SKIM CEPAT KAYA dan kami sedang membuat penilaian untuk menyiarkan nombor nombor talian yang sah SKIM CEPAT KAYA dimasa akan datang.

Sebarang pertanyaan sila dail nombor 01138554026  dan jangan kami tidak akan melayan MISKOL ATAU PANGGILAN DILUAR MASA PEJABAT. 
PELANGGAN IKLAN PERNIAGAAN boleh hantar nama penuh dan jenis iklan ditempah Watshap kepada Lenny Anak Abdullah @ George Tel. 0194827829 masa pejabat sahaja. 





Nota. Dilarang membuat ulasan berita dan memuat iklan niaga didalam akbar ini tanpa kelulusan pengurus penyiaran dan pengiklanan Media Terkini Harian Kuala Lumpur. Pengarang

 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan