Ahad, 12 November 2023

KEMANA HALATUJU HIDUP SIRUL?

Sebaik Bebas Tinggal Bersama Keluarga Angkat

Oleh. Huzera Ben 

Syedney. Isu pembebasan Sirul Azhar Umar dipenjara Australia selama 9 tahun membuka ruang kehidupan baru bagi beliau dirantau orang.

Pembebasan  beliau dipenjara Australia membuka lembaran baharu kemana negara pilihan beliau seterusnya untuk meneruskan kehidupan akan datang.

Ramai bertanya adakah beliau hendak kembali ke Malaysia jika mendapat pengampunan didalam negara ini kelak?, namun menurut sumber dengan terdekat keluarganya mungkin Sirul Azhar Umar tidak akan kembali ke Malaysia demi keselamatan beliau dimasa akan datang.

Turut mengumumkan pembebasan beliau hari ini ialah Shukri Azam Sirul Azhar anak kandung beliau yang tinggal bersama keluarga angkat disini menegaskan bapa nya tidak akan kembali ke Malaysia.

Hanya budi bicara kerajaan Malaysia yang boleh menentukan masa depan Sirul Azhar Umar sama ada diampunkan atau akan dibawa balik ke Malaysia selepas pembebasan beliau dekat sini.






Nota. Dilarang membuat ulasan berita dan memuat iklan niaga didalam akbar ini tanpa kelulusan pengurus penyiaran dan pengiklanan Media Terkini Harian Kuala Lumpur. Pengarang

 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan