Ahad, 19 November 2023

SIAPA DISALAHKAN ISTERI MAKAN LUAR

Ada suami dan anak tapi berkhlawat pada lelaki bangla 

Oleh. Basron Kirwan 

Kuala Lumpur. Trend isteri muda masa kini umpama lupa pada suami dan anak anak dirumah berikutan sanggup membohongi suami semata mata berkhlawat dengan lelaki bangla dibilik  hotel penginapan. 

Perbuatan mereka mujur dapat dihidu

pihak berkuasa agama dan ditangkap khlawat sungguh memalukan diri, suami dan anak anak serta golongan bergelar isteri berusia muda jelas orang ramai. 

Bayangkan lah mereka isteri isteri yang dicekup pihak berkuasa agama adalah bertudung tanpa rasa malu membohongi suami dan anak anak dirumah sehingga tertangkap pihak berkuasa agama setempat. 

Sehubungan dengan pendedahan ini para suami yang beristeri muda haruslah berwaspada dengan langkah kanan mereka diluar rumah agar tidak menduakan suami, warga sekeliling juga perlu peka dengan gelagat wanita muda yang gemar bermain kayu tiga dengan lelaki asing diluar pengetahuan suami dan anak anak dimasa akan datang.





Nota. Dilarang membuat ulasan berita dan memuat iklan niaga didalam akbar ini tampa kelulusan pengurus penyiaran dan pengiklanan Media Terkini Harian Kuala Lumpur. Pengarang
 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan