Isnin, 20 November 2023

BENARKAH DURIAN INI SUKAR DICARI

Oleh. Gifkir Aming

Kuala Lumpur. Sebut sahaja Durian Kura Kura semua cakap sukar Dicari terutama sekitar kawasan bandar dan pekan pekan terpencil.

Durian kura kura dilaporkan hanya berbuah pada bahagian pokok dan tidak ada buah dibahagian atas yang banyak melainkan pokok yang telah dicantum. 

Durian kura kura mungkin hanya dibaca warga Malaysia mahupun negara luar amnya namun sukar untuk meramal berapa yang jujur mahu mencarinya sebagai sumber tanaman.  
 
Durian kura kura juga tidak ramai yang memilikinya didalam dan luar negara namun sukar bagi memperolehi benihnya untuk ditanam dipercayai tidak banyak usaha mempromosinya.

Mungkin kah ramai yang secara diam diam memiliki benih benih durian kura kura namun tidak ada tempat mempromosinya sebagai pemilikan didalam dan luar negara.

Untuk anda mempamerkan benih benih shahi durian kura kura sila berhubung kepada Jusupi Anak Kurdi ditalian 01138554026 dan 0194827829 masa pejabat sahaja.







Nota. Dilarang membuat ulasan berita dan memuat iklan niaga didalam akbar ini tanpa kelulusan pengurus penyiaran dan pengiklanan Media Terkini Harian Kuala Lumpur. Pengarang 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan