Selasa, 28 November 2023

HIZBOLLAH TIDAK GENTAR ZIONIS ISRAEL

Kedegilan Israel Membedil Damaskus Bandara Internasional Tidak Boleh Dimaafkan 

Oleh. Huzera Ben 

Lubnan. Israel terus menyerang dikawasan pendudukan HIZBOLLAH DAN KAWASAN BERHAMPIRAN Damaskus  dan Bandara Internasional walaupun sudah mengaku tentang gencatan senjata diseluruh negara Gaza dan Plastine, sebaliknya zionis Israel mengalihkan serangan kepada Bandara Damaskus  dan International Bandara sehingga korban nyawa dan kecederaan berlaku.

Menurut Sheikh Naim Qassem Jenderal Hizbollah (Gambar) pasukan mereka langsung tidak gentar menentang perang dengan Zionis Israel dan siap siaga mendepani  apa juga bentuk serangan Israel ujar Hizbollah hari ini. 

Dunia perlu melihat kedegilan Zionis Israel walaupun didalam gencatan senjata namun serangan mereka dituding pada kawasan lain seolah olah hanya Israel yang menguasai dunia, Israel juga harus mengerti apa maksud Gencatan Senjata dan bukan hanya ingat membunuh orang lain tambahan melibatkan orang awam dan bangunan awam serta kerajaan amnya jelas Hizbollah.

Hamas, Hizbollah, Al Qassam yang bergabung tenaga mendepani pelbagai sudut serangan Zionis  israel namun tidak sesekali tunduk pada serangan mereka, malah Hizbollah juga memberi peringatan pada Israel bahawa mereka akan berjuang bagi menumpaskan Tentera Zionis Israel walau sampai bila pun ujar mereka.

Pemimpin dunia harus menghukum Israel yang melanggar Gencatan Senjata  sehingga menyerang Hizbollah mahupun AlQassam di Luar Gaza termasuklah sempadan Lubnan. 




Nota. Dilarang membuat ulasan berita dan memuat iklan niaga didalam akbar ini  tanpa kelulusan pengurus penyiaran dan pengiklanan Media Terkini  Harian Kuala Lumpur. Pengarang



 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan