Isnin, 13 November 2023

ISRAEL PAMER ARROW 3

Apa Kata Negara Islam Dengan Angkuh Israel 

Oleh. Helary Sukiono

Lubnan. Satu lagi yang ditunjuk oleh Israel dalam kekejaman mereka menghancurkan bumi GAZA ialah mempamerkan Arrow 3 berpengkalan di Alaska Amerika Syarikat hari ini.

Jika senjata ini mereka gunakan dibumi Gaza sudah pasti ianya bakal memusnahkan generasi warga awam rakyat Plastine di pelusuk bumi Gaza dan ianya perlu disekat oleh seluruh pemimpin negara Islam dunia walau apa cara sekalipun.

Israel yang melaungkan mengikut peperangan yang ditetapkan oleh antarabangsa namun bukan musuh mereka  yang diburu serta diserang sebaliknya rakyat Plastine yang tidak berdosa dibedil setiap hari, musuh yang mereka serang seperti Hamas, AlQassam dan Hizbollah  langsung mereka gagal membuat pengesanan walau kecanggihan peralatan yang digunakan hasil bantuan Amerika Sysrikat.

Sehingga berita ini ditulis belum ada sebarang tindakan yang dikeluarkan oleh kumpulan pemerintah negara negara Islam sedunia, amat membimbangkan jika Israel sudah bersiap siaga melancarkan Arrow 3 kebumi Gaza  tanpa peringatan awal terhadap penduduk Plastine di seluruh Gaza ujar warga tersebut. 






Nota. Dilarang membuat ulasan berita dan memuat iklan niaga didalam akbar ini tanpa kelulusan pengurus penyiaran dan pengiklanan Media Terkini Harian Kuala Lumpur. Pengarang
 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan