Rabu, 15 Mei 2024

TENTERA ISRAEL DIGAZA BERDEPAN TEBUAN BESAR

Oleh. Huzera Ben

Gaza. Satu tamparan hebat dunia lihat bila mana para tentera Israel berperang dengan ratusan TEBUAN  BESAR ketika mereka menggandakan serangan dibumi Gaza hari ini. 

Ramai tentera Israel cedera akibat serangan tebuan besar berkenaan sehingga dilapor ada yang dimasuk kedalam rawatan 
rapi  tentera Israel entah tebuan dari mana munculnya  semasa serangan Gaza berlaku. 

Tentera Israel juga 
gagal melindungkan diri mereka berikutan terlalu banyak TEBUAN melakukan serangan keatas tentera diluar kereta kebal dan kereta perisai mereka dalam serangan keatas Gaza. 

Misteri Tebuan menyerang tentera Israel dibumi Gaza terus menjadi tanda tanya kepada dunia dari mana timbulnya TEBUAN tanpa hutan tebal dilalui melainkan bangunan dan kedai sahaja, sebaliknya negara negara yang dipimpin umat Islam yakin segala yang berlaku TEBUAN keatas bumi Gaza merupakan ujian yang diturunkan oleh Allah swt terhadap perbuatan kejam.

Anehnya penduduk Gaza yang berkeluaran berjalan melindungkan diri dibumi mereka bagai tidak ada sengatan  seekor pun dari luar rumah mereka, tentera Zionis Israel  bertempiaran lari namun tebuan terus memburu mereka walaupun kereta kebal Israel besar dan canggih yang membawa persenjataan.





Nota. Dilarang membuat ulasan berita, memuat iklan niaga didalam akbar ini tanpa kelulusan  pengurus penyiaran dan pengiklanan Media Terkini Harian Kuala Lumpur. Pengarang
 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan