Isnin, 27 Mei 2024

ALQASSAM TIDAK TUNDUK PADA ZIONIS

Oleh. Huzera Ben 

Lubnan. Semua pejuang Islam di Rafah dan Gaza tidak sedikit pun gentar dengan serangan dan teka-

nan Zionis Israel antara siang dan malam. 

Malah tentera zionis Israel turut mengakui bukan muda berperang dengan pejuang AlQassam, Hizbollah dan Hamas, pasukan pejuang terlibat lebih berpengalaman dalam langkah peperangan sebenar walaupun kelengkapan perang tidak lah setanding yang dimiliki Israel. 

Bagi sebilangan negara negara membangun hayati langkah perjuangan pejuang Islam di Rafah dan Gaza masa kini dan bukan sahaja menonton nya, ada juga warga serba salah bila Israel dan Hamas bersama sekutunya bekejaran saling menjayakan misi perang sehingga rakyat jelata yang menjadi  korban Israel. 

Sehingga berita ini  ditulis, belum ada sebarang petanda berhenti peperangan Israel dan Hamas dan sekutu nya Hizbollah serta AlQassam, rundingan kerap dicanang namun Israel dengan pantas menyerang semula dibumi Rafah dan Gaza bagai sekadar persenda rundingan yang dicanang mereka.





Nota. Dilarang membuat ulasan berita dan memuat iklan niaga didalam akbar ini tanpa kelulusan pengurus penyiaran dan pengiklanan Media Terkini Harian Kuala Lumpur. Pengarang
 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan