Jumaat, 24 Mei 2024

ALQASSAM TAK GOYAH DENGAN ISRAEL

Oleh. Huzera Ben

Rafah. Dalam dunia terus memberi tekanan terhadap kekejaman Israel , tentera zionis Israel pula terus mengganas menceroboh membunuh rakyat Plastine di Rafah serta Gaza hampir setiap hari.

Namun disebalik kekejaman zionis Israel  AlQassam tidak pernah tunduk dengan kecanggihan perang Zionis Israel, bersandarkan kepada perjuangan mempertahankan bumi Plastine serta seluruh rakyat di Rafah dan Gaza semua pejuang Hizbollah, Hamas dan AlQassam terus bersatu sehingga hari ini. 

Menurut AlQassam, kebanyakan yang dibunuh Israel dibumi Rafah dan Gaza adalah wanita serta anak anak kecil yang belum memahami apa itu pencerobohan zionis Israel ke Rafah dan Gaza, namun semangat kekuatan fizikal  semua kumpulan pejuang  masih lagi teguh bertempur dengan zionis Israel  tanpa mengira waktu siang dan malam jelas mereka. 

Sehingga berita ini ditulis belum ada tanda tanda perang Zionis Israel dengan pejuang AlQassam , Hamas dan Hizbollah di Gaza dan Raffah amnya dengan angka korban puluhan ribu sejak 7 Oktober 2023 ujar mereka.





Nota. Dilarang membuat ulasan berita  dan memuat iklan niaga didalan akbar ini tanpa kelulusan pengurus penyiaran dan pengiklanan Media Terkini Harian Kuala Lumpur. Pengarang
 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan