Rabu, 29 Mei 2024

PELACURAN SEIRING AGENT DADAH?

Oleh. Basron Kirwan

Kuala Lumpur. Dimana juga ada pelacuran pasti ada maklumat penjual
an najis DADAH dengan kaedah diedar golongan kroni kroni pelacuran sebagai perangsang berani golongan pelacur. 

Ada juga dilaporkan golongan kutu rayau yang melanggani keldai pengedar dadah menerusi kumpulan watshap group bagi melindungi kegiatan mereka, tidak hairan lah sebilangan kutu rayau dilaporkan menghubungi agent penjual dengan kaedah watshap group  sebagai langkah mengelak dari dikesan pihak berkuasa ujar orang ramai.

Pihak berkuasa dari Semananjung Malaysia boleh melakukan penyamaran bagi membuat perisikan melihat penjual biji hitam bulat dilorong lorong bawah pokok setiap hari, golongan terlibat juga sangat berani berdudukan dikhalayak ramai umpama tidak ada sebarang mencurigakan kumpulan mereka berbaris dibandar dan pekan tanpa kesedaran. 

Perbuatan penjual dan pembeli benda yang disahkan dadah sehingga mampu  merosakan  akhlak masyarakat serantau, cukup jelas wajar dihindari demi menjaga kerosakan diri disamping  tidak terjebak kepada kancah pelacuran dipelucuk negara serantau.






Nota. Dilarang membuat ulasan berita dan memuat iklan niaga didalam akbar ini, tanpa kelulusan pengurus penyiaran dan pengiklanan Media Terkini Harian Kuala Lumpur. Pengarang 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan