Ahad, 12 Mei 2024

ISU PERSUNDALAN BILA BERAKHIR?

Oleh. Basron Kirwan

Kuala Lumpur. Masaalah persundalan dikalangan wanita masih menjadi tanda tanya, sampai bila mereka berhenti atau bertaubat menjadi wanita yang baik. 

Ramai  yang terjebak menjadi persundalan dipercayai akibat terjebak dengan golongan pasangan mereka yang mempermainkan hidup akibat mencari pasangan lain.

Selain dari itu ada juga wanita yang terlalu ghairah mencari kemewahan muda, berikutan suami miskin dan terpaksa menjadi ahli persundalan  bagi memburu wang ringgit amnya harta benda, tanpa berfikir panjang tindakan undang undang yang bakal mereka hadapi.

Satu penyakit yang kerap mengheret wanita kedalam persundalan menurut pandangan pemerhati kegiatan tersebut, adalah diumpan wang ringgit, barang kemas tinggi nilainya malah ada yang disogok dengan kereta oleh golongan lelaki mewah ujar mereka.

Akibat dengan terjebak kepada wang ringgit, barang kemas, rumah kos rendah dan kereta tempatan akhirnya golongan wanita banyak yang melakukan kerja persundalan demi kemewahan golongan lelaki mewah.





Nota. Dilarang membuat ulasan berita dan memuat iklan niaga didalam akbar ini tanpa kelulusan pengurus penyiaran dan pengiklanan Media Terkini Harian Kuala Lumpur. Pengarang
 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan