Jumaat, 24 Mei 2024

TENTERA ISRAEL BAKAR ALQURAN

Oleh. Huzera Ben 

Plastine. Umat Islam terkejut dengan tindakan zionis Israel membakar Alquran dengan dipertontonkan kepada seluruh dunia penuh angkuh. 

Adakah zionis Israel  langsung tidak memasuki negara negara Islam dunia sehingga tergamak membakar naskah Alquran sebagai tontonan umum seluruh dunia?, antara persoalan yang disuarakan oleh penduduk Islam seluruh bumi Plastine khususnya penduduk Rafah dan Gaza sebagai memgulas tindakan Zionis Israel membakar Alquran. 

Kemarahan umat Islam dengan pembakaran Alquran oleh zionis Israel tidak akan hilang selagi pemerintah  Israel tidak menuntut maaf secara terbuka, tidak hairan lah para pejuang umat Islam terus bersatu bagi melakukan bantahan dan serangan keatas tentera zionis  Israel  walau dimana mereka berada.

Sama sama umat Islam menghayati kedudukan keagamaan yang sering dipersenda oleh golongan musuh musuh agama tersebut  sepamjang masa.






Nota  Dilarang membuat ulasan berita dan memuat iklan niaga didalam akbar ini tanpa kelulusan pengurus penyiaran dan pengiklanan MEDIA TERKINI HARIAN KUALA LUMPUR. Pengarang
 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan