Rabu, 29 Mei 2024

DUNIA LIHAT KEKEJAMAN ISRAEL

 Oleh. Huzera Ben

Lubnan. Isu kekejaman zionis Israel terus menjadi tontonan dunia namun tidak ada sebarang berkemampuan ba-
gi menghentikan pengeboman keatas Rafah dan Gaza. 

Zionis Israel bukan sahaja menyerang dengan jet jet pejuang dari udara  malah turut menyusun para kereta kebal  serangan darat keatas  Rafah dan Gaza, sikap zionis Israel yang enggan tunduk dengan pelbagai tekanan ICJ jelas mempamerkan kesombongan mereka dengan perundangan seluruh dunia  walau mereka membunuh orang tidak berdosa.

Menurut penduduk Plastine, jika Zionis Israel  mahu memerangi pejuang Hamas dan sekutunya, mengapa semua rakyat Plastine yang tidak terlibat dengan Kumpulan tersebut dilibatkan dalam serangan pembunuhan, mengapa bukan pejuang Hamas dan Sekutunya sahaja yang dicari dan ditentang tanpa bercakap pelbagai alasan tidak munasabah tegas mereka.

Puluhan ribu sudah rakyat Plastine terkorban dalam serangan Israel di Gaza dan Rafah sejak 7 Oktober 2023 lagi sehingga masa kini, tidak ada tanda tanda zionis Israel mahu menghentikan serangan keatas bumi Rafah dan Gaza bumi kediaman rakyat Plastine sejak sekian lama. 









Nota. Dilarang membuat ulasan berita dan memuat iklan niaga didalam akbar ini tanpa kelulusan pengurus penyiaran dan pengiklanan Media Terkini Harian Kuala Lumpur. Pengarang

Tiada ulasan:

Catat Ulasan