Ahad, 15 Oktober 2023

TENTERA ZIONIS ISRAEL TERIMA MAKANAN 

Oleh. Huzera Ben 

Lubnan. Dalam derita rakyat Plastine serangan musuh Zionis Israel tiba tiba sebuah syarikat pengendali makanan  menghulur bantuan makanan keatas semua Tentera Israel yang menyerang bumi Plastine. 

Syarikat terlibat juga dilaporkan beroperasi diseluruh Asia bagaikan menyentuh perasaan umat Islam  seluruh dunia yang diserang tentera zionis Israel dengan muda diberi hidangan syarikat berkenaan memerangi negara Islam.

Ramai umat Islam Plastine mendakwa syarikat yang memberi makan tentera yang membunuh rakyat Plastine serta memusnahkan Rumah Allah swt merupakan sebahagian musuh semua umat Islam seluruh dunia dan perlu dijauhi segala urusniaga mereka.

Bagi bekas bekas anggota keselamatan dunia Islam barang siapa memberi sokongan terhadap golongan yang membunuh orang Islam dan memusnahkan Masjid atau Surau mereka juga adalah golongan musuh musuh Islam jelas mereka hari ini.

Ini adalah cabaran yang perlu diterjemahkan semua umat Islam  agar mampu mengenali sahabat dan musuh mereka walau dimana sekalipun berada, langkah bermaufakat sangat penting bagi menjauhi sesiapa juga yang golongan yang berhasrat menindas apa tak lagi bersekongkol  mahu membunuh saudara mara sesama Islam mereka.

Apapun perbuatan tentera Israel serta golongan yang bersekutu dengan mereka memusnahkan warga Islam Plastine dilaporkan sentiasa mendapat pembalasan dari Allah swt setiap detik langkah mereka walau dimana sekali pun berada.




Nota. Dilarang membuat ulasan berita dan memuat iklan niaga didalam akbar ini tanpa kelulusan pengurus penyiaran dan pengiklanan Media Terkini Harian Kuala Lumpur. Pengarang

 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan