Isnin, 23 Oktober 2023


SERANGAN ZIONIS TERUS BERGANDA 

Oleh. Huzera Ben / Helary Sukiona 

Gaza.  Bumi Gaza boleh hancur dan orang awam nya di

ramalkan banyak yang terkorban nyawa namun berdasarkan keyakinan dan kesungguhan HAMAS tidak muda ditunduk oleh tentera Zionis Israel apa tak lagi jika Hizbollah dan Alqassam turun padang membantu Hamas bertahan dibumi Gaza.

Serangan udara dan Darat rejim Tentera Zionis disetiap penjuru Bumi Gaza hanya banyak membunuh dan mencederakan orang awam Plastine namun tidak menakutkan pejuang Hamas, Hizbullah dan AlQassam  yang terus bertekad mahu menyerang Israel jika terus membetul orang awam.

Dunia Islam perlu bersatu  bersuara agar Israel akan berhenti bagi menyerang negara serta rakyat beragama Islam diseluruh Gaza apa tak lagi mereka yang tidak bersalah terhadap Israel sejak sekian lama.

Keengganan Israel menghentikan serangan terhadap penduduk  warga Gaza hanya menambah  kebencian  pejuang Hamas, AlQassam dan Hizbollah kearah menyerang tentera Zionis Israel secara berpanjangan jelas pemerhati keselamatan antarabangsa.



Nota. Dilarang membuat ulasan berita dan memuat iklan niaga didalam akbar ini tanpa kelulusan Pengurus Penyiaran dan Pengiklanan Media Terkini Harian Kuala Lumpur. Pengarang 
 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan