Ahad, 22 Oktober 2023

Berita Ringkas 

GENERASI MUDA MOHON PENGAMPUNAN 

Oleh. Koijul Hairol 

Kuala Lumpur. Harapan warga muda Malaysia agar Bosku  Datuk Najib Tun Razak mendapat pengampunan dan dipulangkan kerumahnya dalam masa terdekat penuh doa mereka sebagai mengenang jasa segala bantuan keatas rakyat Malaysia yang miskin tanpa ada keciciran. 

Datuk Najib Tun Razak juga mendapat sokongan penuh pembebasan diseluruh Sabah dan Sarawak bagi mengenang jasa beliau pencetus idea PAN BORNEO yang kini menjadi kepentingan kedua dua negeri berkenaan.

Sebahagian sayap pemuda UMNO bersama generasi muda Malaysia yakin Datuk Najib Tun Razak mampu mendapat pengampunan memandangkan terlalu banyak kontroversi segala cabaran yang ditempuhi didalam 1MDB, malah sehingga hari ini masih terdapat pelbagai penglibatan yang masih belum dijatuhi hukuman malah ada yang belum ditahan untuk siasatan ujar warga muda Malaysia. 

MENGAPA TERJADI PADA NYA 

Oleh. Basron Kirwan 

Kuala Lumpur. Siapa yang menduga dalam satu kegemilangan mencipta lagu lagu golongan penyanyi sehingga menjadi terkenal sang pencipta pula terus dilupakan tanpa simpati yang diterima.

Hidup Ross Ariffin (Gambar) yang kini menumpang di Hope Home Pudu  disamping mencari reziki demi sesuap nasi disiang hari bagai tidak lagi dikenali golongan penyanyi yang memperolehi lagu lagu ciptaan nya. 

Apapun harapan beliau agar mendapat sesuatu bantuan dari kerajaan bagi meneruskan kehidupan penuh kesedarhanaan dimasa akan datang.





Nota. Dilarang membuat ulasan berita dan memuat iklan niaga didalam akbar ini tanpa kelulusan Pengurus Penyiaran dan Pengiklanan Media Terkini Harian Kuala Lumpur. Pengarang 
 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan