Ahad, 22 Oktober 2023


 PEJUANG HAMAS  TIDAK KEJAM 

Oleh. Huzera Ben 

Gaza. Tanggapan sebilangan masyarakat antarabangsa bahawa Hamas adalah jahat meleset sama sekali berikutan kumpulan tersebut telah membebaskan dua orang rakyat Amerika Syarikat yang bercuti di Israel, malah kedua dua warga tersebut telah selamat memasuki Israel dalam menghabiskan percutian mereka walaupun Hamas dan AlQassam sedang berperang dengan rejim Israel  secara berterusan sampai hari ini.

Kedua dua warga Amerika Syarikat terbabit diserahkan kepada Rejim Zionis sebagai melindungi nyawa orang awam yang bukan musuh mereka, namun golongan yang menyerang tanah air serta rakyat mereka pasti akan ditentang habis habisan tanpa menyerah kalah bila bumi diduduki dirampas orang. 

Ada juga yang pro dan kontra menyokong Israel sehingga hari ini dengan menyiarkan lambang lambang Israel  secara terbuka dimedia sosial  untuk tatapan umum, namun ianya tidak pernah mematahkan semangat pejuang Hamas dan rakan rakan sekutu mereka diluar Plastine bagi mempertahankan bumi Gaza digempur Israel.

Sehingga hari ini belum ada tanda perang Hamas dan Sekutunya menyerah dengan serangan bertubi tubi tentera Zionis Israel walaupun ribuan sudah nyawa rakyat awam Plastine terkorban sumber pejuang Hamas dan Alqassam hari ini.





Nota. Dilarang membuat ulasan berita  dan memuat iklan niaga didalam akbar ini tanpa kelulusan Pengurus Penyiaran dan Pengiklanan Media Terkini Harian Kuala Lumpur. Pengarang

Tiada ulasan:

Catat Ulasan