Isnin, 16 Oktober 2023


HAMAS TAK TUNDUK ISRAEL ZIONISBA

Oleh. Huzera Ben

Gaza. Pejuang Hama

s dan penduduk Gaza tidak tunduk dengan serangan bom bertali arus meranapkan bangunan dan rumah rumah dekat sini disamping membunuh ratusan nyawa penduduk Gaza.

Penduduk Gaza terus bertahan dibumi mereka bersama pejuang Hamas demi agama Islam dan bumi Gaza  dari dikuasai Zionis israel walau puluhan tahun diserang dan dibunuh rakyat tidak berdosa kini Gaza dipertahankan mereka.

Anehnya terdapat warga dinegara membangun terus menyebarkan sokongan mereka terhadap Zionis Israel dalam kelompok kecil, namun badan NGO Islam seluruh dunia mula mengangkat bandera Plastine bersolideriti memperjuangkan bumi Gaza di serang terus Israel agar memperolehi kebebasan kelak.

Cabaran warga Gaza tidak dirasai setiap penduduk dalam negara negara membangun namun ada juga negara membangun yang baru dipenuhi pekerja asing sudah mula menggelabah, bagaimana kah mereka dinegara membangun  jika berada di Gaza yang sentiasa diserang tanpa henti oleh Zionis Israel sehingga puluhan  tahun yang lepas. 




Nota. Dilarang membuat ulasan berita dan memuat iklan niaga didalam akbar ini tanpa kelulusan pengurus penyiaran dan pengiklanan Media Terkini Harian Kuala Lumpur. Pengarang
 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan