Khamis, 12 Oktober 2023

PENUTUPAN OPERASI PENERBANGAN MENGEJUTKAN

Oleh. Basron Kirwan

Kuala Lumpur. Syarikat pengurusan tiket penerbangan yang menutup operasinya mengejutkan hari ini perlu membayar balik wang setiap tempahan pelanggan yang telah dibuat dan terkandas penerbangan mereka hari ini.

YB. Anthony Lok Menteri Pengangkutan Malaysia berkata demikian sebagai mengulas tindakan syarikat penjual tiket penerbangan yang menggantung operasinya hari ini tanpa memberi notis 24 jam kepada setiap pelanggan nya yang terkandas dilapangan terbang terminal 2 Kuala Lumpur hari ini.

Semua penumpang terlibat dilaporkan sedang diuruskan oleh pihak pengurusan lapangan terbang Kuala Lumpur hari ini bagi mencari syarikat penjual tiket penerbangan bagi meneruskan penerbangan ke setiap destinasi semua penumpang terlibat.

Kru MT yang dihubungi beberapa mangsa pula terkilan ada yang berlagak mendesak masaalah mereka disiarkan tanpa menyatakan siapa diri mereka bagai golongan terlibat menguasai akbar ini sepenuhnya tanpa mengenali pemilik akbar ini sejak sekian lama.





Nota. Dilarang membuat ulasan berita dan memuat iklan niaga didalam akbar ini tanpa kelulusan pengurus penyiaran dan pengiklanan Media Terkini Harian Kuala Lumpur. Pengarang





 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan