Isnin, 9 Oktober 2023

JALAN PAN BORNEO JASA SIAPA? 

Oleh. Williem Anak Lagau 

Sarawak. Ramai warga bumi kenyalang dengan bumi dibawah bayu  sekadar berkata usaha kerajaan Malaysia membina projek mega PAN BORNEO merentasi dua negeri serentak.

Namun naluri setiap rakyat harus tahu siapa kah yang melancarkan pelan pembangunan projek Mega Pan Borneo yang terbesar bagi Sarawak dan Sabah sejak dari tahun 1963 sehingga hari ini.

Menurut warga Sarawak kejayaan Datuk Seri Najib Tun Abdul Razak melancarkan pelan pembangunan JALAN RAYA PAN BORNEO merentasi Sarawak dan Sabah harus dikenang sepanjang zaman oleh penduduk Sarawak dan Sabah sepanjang zaman. 

Sebagai rakyat pemerhati Projek Pan Borneo ramai warga Sarawak dan Sabah  mengharap Datuk Seri Najib Tun Razak mendapat pengampunan dan dibebaskan dari penjara demi menghargai jasa beliau membina Pan Borneo Sarawak dan Sabah sampai hari ini. 

Tidak ada tandingan projek Pan Borneo yang diusahakan oleh Datuk Seri Najib Tun Abdul Razak Mantan Perdana Menteri Malaysia yang dilaporkan cukup prihatin pada rakyat  walau dimana juga berada tegas mereka.




Nota. Dilarang membuat ulasan berita dan memuat iklan niaga didalam akbar ini tanpa kelulusan pengurus penyiaran dan pengiklanan Media Terkini Harian Malaysia Kota Kuala Lumpur. Pengarang


 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan