Ahad, 29 Oktober 2023

PEJUANGAN MENENTANG ISRAEL BER
TERUSAN 

Oleh. Huzera Ben/Helary Sukiono 

Gaza. Pasukan Hamas Hizbollah dan AlQassam terus berjuang menentang Israel dibumi Gaza apabila Zionis Israel memasuki darat sempadan Gaza bagi menyerang warga Plastine dibumi Gaza.

Zionis Israel bagai menggila menyerang Gaza tanpa perikemanusiaan lapor pejuang Hamas yang terus mempertingkatkan pertahanan mereka demi bumi Gaza serta rakyat Plastine amnya walau apapun terjadi sebelum Gengaman Senjata dipatuhi Zionis Israel berundur dari bumi Gaza hari ini.

Anehnya dalam pelbagai kemusnahan rumah, bangunan awam serta bangunan kerajaan masih ada suara suara warga negara membangun bersekongkol dengan barat menyalahkan pejuang yang mempertahankan Gaza, pelbagai suara dilemparkan didalam laman sosial persendirian menyokong Zionis Israel menyerang Gaza sama seperti suara negara barat yang terus membela Zionis Israel sampai hari ini.

Untuk rekod hari ini, Hamas AlQassam dan Hizbollah tidak tunduk dari setiap serangan Zionis Israel di Gaza malah pasukan mereka juga terus menyerang tembakan kepada Zionis Israel dan negara Israel amnya sebagai mempertahankan bumi Gaza  tegas mereka. 





Nota. Dilarang membuat ulasan berita dan memuat iklan niaga didalam akbar ini tanpa kelulusan pengurus penyiaran dan pengiklanan Media Terkini Harian Kuala Lumpur. Pengarang
 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan