Khamis, 19 Oktober 2023

PENGEBOM ISRAEL MANA PERIKEMANUSIAAN? 

Oleh. Huzera Ben

Lubnan. Zionis Israel yang mengebom bumi Gaza sehingga mengorbankan nyawa pelbagai lapisan masyarakat seluruh Gaza bagai tidak didengari seluruh dunia kuasa kuasa besar. 

Serangan demi serangan pihak Israel  bukan sahaja membunuh penduduk Gaza, malah bangunan serta air paip dan letrik seluruh Gaza telah diputuskan setiap hari, aneh nya dalam situasi seumpama masih ramai warga BERSIMPANG SIUR daya pemikiran tanpa mampu menghurai yang mana benar dan yang mana silapnya. 

Siapapun bersalah dalam peperangan Israel dan Hamas serta  Hizbullah bukan lagi satu ukuran sebaliknya  dunia perlu menghentikan nya secepat yang  boleh demi menyelamat nyawa orang ramai yang tidak berdosa, bangsa dan agama perlu diketepikan bagi menamatkan perang antara Israel dan Hamas serta Hizbullah di Lubnan Gaza dan Israel supaya keselamatan nyawa seluruh rakyat  di Gaza  terselamat akan datang.






Nota. Dilarang membuat ulasan berita dan memuat iklan niaga didalam akbar ini tanpa kelulusan Pengurus Penyiaran Pengiklanan Media Terkini Harian Kuala Lumpur. Editor
 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan