Sabtu, 8 April 2023

WARGA DUNIA TAHU KEKEJAMAN ISRAEL 

Oleh. Huzera Ben

Lubnan. Melihat tindakan Tentera Israel yang menceroboh Masjid dan Perkampungan orang Plastine sepanjang tahun hanya golongan yang menyokong Israel sahaja yang memperbetulkan tindakan Rejim Israel kata penduduk Plastine  yang ditemui hari ini.

"Siapa masyarakat didalam dunia ini rela menyerahkan tanah, rumah, masjid pada golongan warga negara asing?, atau lebih tepat menyerahkan tanah air mereka pada pendatang asing tanpa izin jika masyarakat dunia mahu mengenali nasib kami" keluh sedih penduduk Plastine hari ini.

Mendengar rintihan dan melihat keganasan Rejim Israel terhadap bumi dan rakyat Plastine disini warga dunia diluar sana tidak perlulah menyebarkan cerita yang umpama menyokong Rejim Tentera Israel, apa yang jelas merampas Masjid dan tanah serta rumah orang Plastine cukup kejam dan jika ada yang sanggup sedemikian tidak susah serahkan tanah dan rumah anda pada setiap Pendatang Asing Tanpa Izin dinegara anda luah orang Plastine hari ini.

Derita warga Plastine perlu perhatian seluruh dunia bagaimana pihak berkuasa khususnya pemerintah negara negara Islam boleh bersatu menentang Rejim Israel yang menceroboh Negara Plastine sejak sekian lama dengan angka korban ribuan orang dilaporkan hingga hari ini.

Warga Plastine juga mahu orang diseluruh dunia melihat sengsara diserang peluru hidup Tentera Rejim Israel hampir tiap hari ditanah Plastine sendiri, bagaimana jika PATI dinegara negara anda diseluruh dunia melakukan kekejaman serupa terhadap tanah tanah dan rumah anda disana adakah sanggup berdiam diri menyerah diri untuk dibunuh jelas mereka.  BERSAMBUNG AKAN DATANG





Nota. Dilarang membuat ulasan berita, memuat iklan niaga didalam akbar ini tanpa kelulusan Pengurus Penyiaran dan Pengiklanan Media Terkini Kuala Lumpur. Pengarang 

 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan