Jumaat, 21 April 2023

JODOH SENTIASA ADA 

Oleh. Koijul 

Isu jodoh diseluruh dunia tidak pernah ada yang tercicir dari memperolehinya jika bersungguh mencari serta memahami setiap pasangan yang didampingi.

Masaalah kesukaran mendapatkan jodoh yang diharapkan seseorang tidak mudah diperolehi selagi individu kurang menitikberatkan persefahaman dan kerjasama bagi muhassabah diri kealam merancang rumahtangga yang diharapkan berkekalan.

Antara isu isu yang membelenggu kesukaran mendapatkan jodoh dikalangan wanita dan lelaki  masa kini sehinggalah ada yang membujang sehingga berusia lanjut, golongan terlibat bukan tidak mendapatkan jodoh sebaliknya mereka banyak melepaskan jodoh yang ada menanti mereka tanpa disedari empunya diri sampai semuanya pergi membawa diri.

Isu isu fizikal diri yang rendahkah atau tinggikah menyebabkan lambat mendapatkan jodoh hanya andaian individu tertentu sahaja dan tidak ada kaitan dengan setiap fizikal dalam diri, apapun setiap individu bujang  wanita dan lelaki perlu mempelajari liku liku memilih pasangan hidup masing masing agar memperolehi pasangan yang beragama dan tahu menjaga rumahtangga masing masing. 





Nota. Dilarang membuat ulasan berita dan memuat iklan niaga didalam akbar ini tanpa kelulusan Pengurus Penyiaran dan Pengiklanan Media Terkini Harian Kuala Lumpur. Pengarang
 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan