Isnin, 24 April 2023

MENGAPA RAMAI LEKA COVID 19? 

Oleh. Huzera Ben

United Kingdom. Ramai warga disetiap negara maju serta negara negara membangun sudah tidak takut lagi dengan virus Covid 19 walaupun catatan kematian serangan virus tersebut masih ada disetiap negara malah kematian seluruh dunia juga masih ada dilaporkan.

Adakah seluruh warga dipelusuk dunia khususnya negara negara membangun terlalu bergantung harap dengan pelbagai jenis VAKSIN yang telah disuntik dalam setiap tubuh berulang kali sehingga mengabaikan semua MASK dan PENJARAKAN DIRI DIANTARA SATU SAMA LAIN sampai hari ini soal keluarga korban virus Covid 19.

Selain dari itu mereka juga bertanya negara mana masa kini yang sifar virus covid 19 didunia atau lebih tepat tidak pernah dijangkiti penyakit tersebut, jika ada negara yang tidak ada sebarang rekod jangkitan atau kematian serangan virus Covid 19 boleh didedahkan kepada umum agar warga dunia meyakini keselamatan mereka.

Negara negara membangun harus menyiapkan seluruh rakyat mereka agar sentiasa berjaga jaga dalam menjaga jangkitan virus covid 19 tanpa kelengkapan keselamatan mereka.





Nota. Dilarang membuat ulasan berita, memuat iklan niaga didalam akbar ini tanpa kelulusan Pengurus Penyiaran dan Pengiklanan Media Terkini Harian Kuala Lumpur. Pengarang
 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan