Khamis, 14 Mac 2024

STOKIN BERTULIS ALLAH SERAH PADA MENTERI AGAMA?

Oleh. Basron Kirwan

Kuala Lumpur. Perbuatan menjual stokin bertulis Allah perlu diserahkan kepada Menteri Agama Islam di  Jabatan Perdana Menteri secepat  mungkin bagi penilaian keatas sebarang tindakan, walaupun pihak pengedar dan penjual telah memohon maaf namun ianya tidak mungkin dapat mencari berapa jumlah pembelinya serta pemakai sehingga kehari ini. 

Pengedar dan penjual Stokin bertulis ALLAH tidak mungkin mampu mengesan semua pembelinya yang kini sudah dipakai oleh mereka berjalan didalam mahupun luar negara, kewajaran kes ini diserahkan kepada pihak kementerian agama penting agar tidak ada yang berani melakukan perbuatan seumpama diseluruh negara akan datang apa tak lagi melibatkan agama.

Kewajaran para pembeli stokin bertulis Allah ini menyerahkan pihak berkuasa agama disetiap negeri penting bagi mengelak ianya terus dipakai oleh orang bukan beragama Islam, hanya kerjasama semua warga Malaysia mampu membendung segala kekeliruan mengedar, menjual dan pembeli untuk pemakaian stokin bertulis Allah dihentikan serta merta.





Nota. Dilarang membuat ulasan berita, memuat iklan niaga didalam akbar ini tanpa kelulusan pengurus penyiaran dan pengiklanan Media Terkini Harian Kuala Lumpur. Pengarang


 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan