Selasa, 19 Mac 2024

ISU STOKING KALIMAH ALLAH SERAH PADA POLIS

Oleh. Basron Kirwan

Kuala Lumpur. Pemimpin politik bukan Islam perlu menyerahkan siasatan penuh pada pihak polis dalam isu STOKING BERTULIS KALIMAH ALLAH, ianya isu agama dengan pemilik kedai menjual Stoking berkenaan dan kes berkenaan telah pun dalam siasatan pasukan polis masa kini biar lah siasatan terperinci dahulu.

Kumpulan bekas keselamatan Malaysia berkata demikian sebagai mengulas beberapa pemimpin politik bukan Islam yang terus membidas suara umat Islam berhubung kejadian  berkenaan, satu kewajaran kes melibatkan kalimah Allah biar kan pemimpin Islam terus berurusan dengan pasukan Polis tanpa melibatkan pemimpin bukan Islam ujar mereka. 

Sebagai warga yang memiliki pegangan agama masing masing sama sama menjaga perasaan dengan tidak mencampuri isu kalimah Allah yang kini sedang didalam penyiasatan pasukan polis, semua parti politik hendaklah memahami perasaan setiap umat Islam pemilik keagamaan yang dibuat stoking kalimah Allah tentunya mengharap siasatan dari pasukan Polis agar segala perbuatan diberi hukuman.




Nota. Dilarang membuat ulasan berita dan memuat iklan niaga didalam akbar ini tanpa kelulusan pengurus penyiaran dan pengiklanan Media Terkini Harian Kuala Lumpur. Pengarang
 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan