Ahad, 24 Mac 2024

LANGKAH BERUSAHA DAN BERDOA

"Berusaha Dan Terus Berusaha Disertai Dengan Doa Agar Memperolehi Kejayaan mendapat JODOH  yang Seadanya Pemberian Kurnia Dari Allah swt" 

Oleh. Basron Kirwan

Kuala Lumpur. Sesiapa juga hamba Allah swt 

 yang sangat memerlukan jodoh dipertemukan elok berusaha mencari pilihan dengan pelbagai usaha disamping berdoa pada Allah swt kurnia pemberian dari nya tanpa menolak dan memilih.

Antara pandangan  beberapa ahli fikir mengepa ramai sangat wanita berusia masa kini masih belum menemui jodoh sedangkan berkerjaya serta memiliki raut wajah menawan, adakah jejaka tidak berminat menyunting mereka atau ramai yang segan dengan kedudukan mereka yang ternama dipersada seni yang tinggi mungkin antara sebabnya.

Selain dari anak seni yang ramai berusia, wanita wanita biasa juga ramai yang terus membujang walaupun berusia lanjut entah apa sebabnya, kerjaya dan raut wajah cukup sempurna  malah boleh menampung keluarga sekalipun jika memiliki pasangan hidup namun tidak ada yang berkenan.

Sehingga berita ini ditulis masih terlalu ramai wanita berusia masih belum  bertemu pasangan yang mereka impikan melibatkan artis artis populor, golongan aktivis masyarakat tempatan yakin jika ada daya usaha mencari serta doa yang tepat untuk mendapatkan jodoh pastinya berjaya namun perlu disedari pemberian Allah swt jangan ditolak.






Nota. Dilarang membuat ulasan berita, memuat iklan niaga didalam akbar ini tanpa kelulusan pengurus penyiaran dan pengiklanan Media Terkini Harian Kuala Lumpur. Pengarang

Tiada ulasan:

Catat Ulasan