Jumaat, 22 Mac 2024

MAMPUKAH TREND INI MAJU?

"Setiap Langkah Dilakukan Ada Impian Tersendiri Walau Dimana Sekalipun Berlaku, Namun Semuanya Wajar Diteliti Semua Warga Siapa Yang Beroleh Kemenangan Tertinggi" 

Oleh. Koijul Hairol

Sabah. Semua program luar bandar yang diadakan setiap lapisan masyarakat adalah memberi kebaikan semua pihak jika dilakukan sepakat semua pihak sekeliling, sebaliknya jika ianya dianjurkan membabitkan golongan orang tertentu sahaja pasti bakal merugikan orang awam sekeliling terutama mereka yang tercicir kebajikan.

Penganjuran jualan setiap kampung juga tidak perlu disembunyikan dari pengetahuan umum demi pendedahan serta penyertaan seluruh masyarakat negeri, namun ada juga sesuatu program  penganjuran yang sengaja disembunyikan berikutan ada yang tidak boleh diketahui umum sepanjang masa.

Menurut  orang yang ditemui, kebiasaan nya sesuatu program yang berkonsep penganjuran terbuka kepada setiap orang awam boleh dihebahkan menerusi surat rasmi atau akbar penyiaran,  sebaliknya ada yang disembunyikan berikutan ada perkara dari mereka penganjur yang tidak boleh diketahui umum melainkan hanya jawatankuasa penganjura sahaja menyimpan nya. 





Nota. Dilarang membuat ulasan berita, dan memuat iklan niaga didalam akbar ini tanpa kelulusanan pengurus penyiaran dan pengiklanan Media Terkini Harian Kuala Lumpur. Pengarang 


 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan