Selasa, 12 Mac 2024

PEMAKLUMAN PEMBACA DAN PENGIKLANAN AKBAR INI

Akbar Media Terkini Harian Malaysia, Kini Mencapai Usia Siaran Mingguan Selama 18 Tahun Dari 1998 Sehingga 2016 Manakala Bersiaran Harian 2016 Sehingga Kini 2024.

Dalam Jangkawaktu Media Terkini Bersiaran, Ramai Yang Dihubungi Talian Telipon Serta Ditemui Secara Berhadapan Setiap Kru Penyiaran Dan Pengiklanan, Namun Ada Juga Yang Mengaku Tidak Kenal, Sudah Lupa, Dan Tidak Pernah Bertemu.

Kebanyakan Kes Seumpama Berlaku Di Sabah Dan Sebilangan Di Singapore, Manakala Sarawak, Semananjung Malaysia Dan Indonesia Belum Pernah Berkata Media Terkini Terlupa Atau Tidak Kenal.

Sungguhpun Terdapat Golongan Seumpama Berlaku, Namun Setiap KRU Didalam Dan Luar Negara Tidak Pernah Meminggir Golongan Terlibat Malah Terus Disantuni Jika Terserampak. 

Apapun  Yang Berlaku Akbar Harian Terus Hidup Bersiaran Serantau Tanpa Menghiraukan Perbuatan Orang Yang Diluar Pengetahuan Kami. Pengarang









Nota. Dilarang membuat ulasan berita dan memuat iklan niaga didalam akbar ini tanpa kelulusan pengurus penyiaran dan pengiklanan, Media Terkini Harian Kuala Lumpur. Pengarang 

 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan