Khamis, 7 Mac 2024

ISU MENGAPA ANDRATU RAMAI?

"Mengapa Andratu Terlalu Ramai Dizaman Moden Dan IT Masa Kini?, Tentu Sekali Ramai Mahu Bersuara Namun Dimanakah Mereka Meluahkan Nya" 

Oleh. Koijul Hairol

Mengenang nasib terlalu ramai Andratu seluruh negara apakah usaha kearah membantu mereka bertemu pasangan hidup untuk selamanya.

Menarik perhatian diseluruh negara masa kini adalah pertambahan Andratu sehingga dilaporkan ada lebih 60 tahun wanita Malaysia tidak pernah khawin.

Menurut kumpulan pemikir warga dewasa Nusantara yang ditemui Andratu boleh ditangani jika semua pihak mengenepikan harta benda dan jawatan golongan yang berjiwa mulia pada keluarga wanita Andratu mereka. 

Sebaliknya warga masa kini lebih memandang kedudukan lelaki serta jawatan tinggi sebagai pasangan yang secocok dengan anak anak perempuan golongan terlibat, sebaliknya lelaki yang berharta dan berjawatan tinggi amnya bergaji besar pula sudah nekad memilih wanita yang berkedudukan tinggi serta berharta sebagai suri dalam hidup mereka. 

Berdasarkan fakta ini wanita yang berpendapatan rendah akan keciwa tanpa dilayan lelaki mewah idaman mereka sehingga wanita berkenaan memencilkan diri, akhirnya apabila mereka wanita sudah meningkat usia terlalu sukar memperolehi jodoh apa tak lagi jika masih ada orang tua kandung campur tangan akhirnya terjadi Andratu. 

Bagaimanakah kehidupan Andratu setelah ibu bapa kandung sudah tiada?, maka ikuti kisah paparan selanjutnya keluaran akan datang.






Nota. Dilarang mrmbuat ulasan berita dan memuat iklan niaga didalam akbar ini tanpa kelulusan pengurus penyiaran Media Terkini Harian Kuala Lumpur. Pengarang



 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan