Rabu, 23 Ogos 2023

TIPU DAYA LAMAN SESAWANG TAMPALURI DIBANJIRI ORANG 

Oleh. Williem Anak Lagau  

Tampaluri. Perbuatan orang menyebarkan  dakyah jualan durian RM2.50 kebawah sekilogram menjadi kemarahan orang ramai dari luar kawasan berikutan tidak ada harga seumpama yang ditemui

sekitar pekan tersebut bagi durian

yang berisi bagus melainkan durian berisi nipis dan digelar durian kampung. 

Dalam tinjauan Media Terkini harian Malaysia hari ini, ramai warga Tampaluri bagai tidak mengenali PRESS KAD akbar ini yang tersemat  sentiasa sepanjang membuat tinjauan walaupun diperkenalkan nama sebaik membuat liputan namun ramai yang mendakwa tidak kenal  akbar tersebut.

Hanya golongan orang orang lama yang mengenali  Pemilik Media Terkini Harian Malaysia yang yakin pendedahan  tersebut mampu membersihkan nama Tampaluri tidak ada penjualan sekilogram durian RM2.50 sekilogram.

Apapun warga Tampaluri perlu  bertegas agar jangan sesekali diperkudakan pemajak rakyat meragukan sehingga berani meviralkan kejatuhan harga durian yang tidak pernah berlaku tegas mereka.





Nota. Dilarang membuat ulasan berita, memuat iklan niaga didalam akbar ini tanpa kelulusan Pengurus Penyiaran dan Pengiklanan Media Terkini Harian Kuala Lumpur. Pengarang
 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan