Jumaat, 11 Ogos 2023

PERTARUNGAN POLITIK BESAR 

Oleh. Basron Kirwan /Gifkir Aming  

Kuala Lumpur. Perte
mbungan  calon calon dari Perikatan nasional dan Pakatan Harapan serta sekutunya Barisan Nasional di PRN enam negeri pada 12 Ogos 2023 bakal pengukur siapakah rakyat pengundi akan pilih kelak. 

Proses pengundian pada 12 Ogos 2023 juga  bakal  menguji keupayaan minda rakyat berdaftar sebagai pengundi bagi memilih wakil rakyat yang berkeupayaan sebenar membela rakyat serta memajukan negara yang dipelihara bersama. 

Untuk rekod selyruh rakyat dalam 6 negeri yang menjalankan pilihan raya pada 12 Ogos 2023 juga wajib keluar semua menjalankan tanggongjawab menunaikan undi mereka disetiap pusat pengundian agar terpilih wakil rakyat yang berwibawa demi kebaikan bersama.

Pada malam 12 Ogos 2023 semua penduduk dalam enam negeri yang mengadakan pilihan raya hari ini Sabtu akan mengetahui siapakah yang menjadi teraju wakil rakyat memimpin didalam setiap negeri mereka kelak.




Nota. Dilarang membuat ulasan berita dan memuat iklan niaga didalam akbar ini tanpa kelulusan Pengurus Penyiaran dan Pengiklanan Media Terkini Harian Kuala Lumpur. Pengarang
 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan