Ahad, 13 Ogos 2023

Berita Ringkas 

AWAS PELANCONG ADA WANITA GEMAR GESEL? 

Oleh. Tedung Selar 

Jika adaa pelancong lelaki yang berjalan jalan dibeberapa bandar kawasan Sabah akan ada wanita cantik gemar mendekati  lelaki  dengan gelagat gemar gesel  gesel badan mereka tanpa rasa segan  walaupun bukan muhrim mereka.

Kebanyakan wanita  terlibat dilaporkan bertudung tudung dengan loghat bahasa asing  namun sanggup menggesel tubuh mereka dengan tidak merasa malu perbuatan mereka walau ditonton orang ramai, wanita terlibat juga tidak dipastikan apakah pekerjaan mereka setiap hari berpeleseran dibandar bandar besar serta pekan pekan yang berpenghuni ramai bagi mencari mangsa geseran tubuh mereka.

Sehubungan dengan paparan ini semua lelaki harus berwaspada dengan perbuatan wanita geser tubuh agar mampu menjauhkan diri sebelum terperangkap dengan perbuatan mereka yang dilaporkan mungkin mencari mangsa jelas masyarakat yang ditemui. 

INI LAH JUALAN DILAMAN SOSIAL 

Ramai terpedaya menempah jualan dilaman sosial dengan jenama LONGAN BRAZIL namun bila sampai pada yang membeli buah MATA KUCING yang kecil dan membosankan.

Ini didedahkan beberapa warga yang menjadi pembeli buah buahan 
dan makanan didalam laman sosial persendirian melibatkan kadar harga yang tidak masuk akal jelas mereka.

Ada juga makanan yang ditempah berharga tinggi namun bila sampai kepada yang membuat tempahan makan seorang pun tidak kenyang walhal harga umpam emas berlian lapor penduduk tempatan.

Berwaspada lah semua sebelum menjadi mangsa kepada peniaga melalui laman sosial peribadi masing masing  agar terhindar dari konsep perniagaan yang ada unsur penipuan. Oleh. Gifkir Aming  






Nota. Dilarang membuat ulasan berita, memuat iklan niaga didalam akbar ini tanpa kelulusan Pengurus Penyiaran dan Pengiklanan Media Terkini Harian Kuala Lumpur. Pengarang




 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan