Selasa, 22 Ogos 2023

Berita Ringkas 

TEMPAT PELANCONGAN JANGAN DICEMARI? 

Oleh. Tedung Selar

Bormeo. Golongan wanita perlu memelihara tatacara pemakaian yang melibatkan tontonan umum sama ada didalam mahupun luar negara jika golongan terlibat mahu menjaga generasi etnik mereka sepanjang zaman.

Borneo dilaporkan terlalu  menyanjung pakaian cantik sehingga tidak menyedari ada daya tontonan  mata mata liar diluar jangkaan empunya diri.

Pemakaian seumpama juga memberi ruang  golongan yang berkelakuan jahat memberi ruang apa juga kejahatan mereka yang diluar jangkaan empunya diri pemakaian menjolok mata yang bertubuh gebu setiap hari.

Antara pendedahan pembaca Media Terkini Borneo sebaik jelajah kru Akbar ini bagi merungkai kembara borneo berikutan ramai mendakwa tidak tahu kewujudan akbar ini khususnya bagi negeri Sabah.

Sama sama kita mengenali antara satu sama lain walau apa juga kedudukan kita warga serumpun tanpa memilih siapa juga disekeliling kita bersama ujar pembaca setia MT Borneo.




Nota. Dilarang membuat ulasan berita dan memuat iklan niaga didalam akbar ini tanpa kelulusan Pengurus Penyiaran dan Pengiklanan Media Terkini Harian Kuala Lumpur. Pengarang
 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan