Ahad, 27 Ogos 2023

MENGAPA COVID 19 TIDAK LAGI DISIARKAN? 

Oleh. Huzera Ben 

New York. Dunia masih menerima serangan covid 19 setiap hari dengan kematian terus berlaku mengikut laporan setiap negara maju setiap hari.

Kes jangkitan juga masih aktif setiap hari dinegara negara maju dengan siaran pelbagai peringatan masyarakat berbilang bangsa agar sentiasa berwaspada semasa berada ditempat khalayak ramai. 

Menurut sumber warga dibeberapa negara ramai negara membangun tidak lagi menghebahkan kes kematian dan jangkitan serangan virus covid 19, ini menyukarkan rakyat jelata mempersiapkan penjagaan diri mahupun pergerakan harian mereka tanpa pemakluman pihak berkuasa kes kes panads virus covid 19 jelas mereka.

Dunia harus meneruskan maklumat pemakluman virus covid 19 yang meragut berjuta orang sehingga hari ini memandangkan tidak ada sebarang pengumuman covid 19 sudah hilang dimuka bumi ini sampai hari ini.




Nota. Dilarang membuat ulasan berita dan memuat iklan niaga didalam akbar ini tanpa kelulusan Pengurus Penyiaran dan Pengiklanan Media Terkini Harian Kuala Lumpur. Pengarang


 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan